sobota, 15 czerwca 2013

Zdobienie zmieniające optycznie kształt paznokcia

Dziś mija miesiąc od ostatniego posta. Pomyślałam więc, że należy wreszcie coś z tym robić. Trochę się u mnie działo przez te ostatnie 31 dni. Teraz jednak mam wolną chwilę i wracam do Was z zdobieniem na odkupienie win za moją długą nieobecność :)

Zdobienie wcale nie jest trudne, a w bardzo fajny sposób optycznie wydłuża i zwęża płytkę, nadając kształt ładnego migdałka. Może sprawdzić się u osób, które mają problem z tym, że każdy paznokieć ma trochę inny kształt. Bo wbrew temu, co mogłoby się wydawać, z daleka paseczki zamiast bardzo rzucać się w oczy- ukrywają brzegi paznokcia, przez co wydaje się, że wszystkie są takie same. Dość gadania, zobaczcie same. Enjoy! :) 

  
xoxo P.D.

6 komentarze:

O kurczę! Wyglądają jakbyś poświęciłam im cały dzień! :)

wygląda to super i faktycznie zmienia wizualnie kształt płytki! ;))

faktycznie pazurki wyglądają całkiem inaczej.Świetne zdobienie.;)

bardzo ladne pazurki :)
pozdrawiam i zapraszam do siebie

ewelina-nails.blogspot.com

wygladają tak oryginalnie ;) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ; loveandvanillascent.blogspot.com ♥ dopiero zaczynam ;)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More