poniedziałek, 21 października 2013

Czerwone żele z cyrkoniami

Cześć! :) U mnie za oknem całkiem ładna jesień, chociaż chyba zrobiło się już troszkę zbyt chłodno. Zauważyłam, że czerwień na paznokciach wraca do łask i mnie natchnęło. W mojej głowie wyglądać to miało troszkę inaczej, niestety okazało się, że skończyły mi się cyrkonie swarovskiego, a te zwykłe mam tylko w jednym rozmiarze. Pierwotnie plan był taki, żeby cyrkonie w różnych rozmiarach cudownie się mieniły. No ale jak się nie ma co się lubi... :)
I chyba są już zbyt długie, następnym razem muszę je skrócić. 


xoxo P.D.

8 komentarze:

Zdobienie bardzo ładnie Ci wyszło ;)

ale piękne długie paznokcie ! grr :) zazdroszczę :)

Prześliczne, takie eleganckie

Świetne paznokcie, takie wyjściowe :D

ale długie :) wyglądają niezwykle elegancko
PS: serdecznie zapraszam do siebie na rozdanie
www.womanadvice.blogspot.com

piękne długie paznokcie;) a zdobienie bardzo ładne i delikatne ;)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More