środa, 18 grudnia 2013

101... postów! :)

Cześć!
Cały czas czekałam aż dobiję do setki, aż tu nagle zupełnie się zagapiłam, dodałam post i dopiero później zauważyłam, że to już 100. 
Przy tej okazji chciałabym Wam bardzo podziękować! I tym, którzy są ze mną od początku, i tym, którzy zaglądają czasem. Dzięki! 


A dzisiaj szybkie podsumowanie.

W tej chwili na blogu: 
92 obserwujących
30137 odwiedzin
101 postów :)

Największą popularnością cieszy się wpis o półksiężycach na paznokciach. Czytany był aż 1055 razy! (znajdziecie go TU)
Drugie miejsce należy do postu, o którym wolę dłużej nie myśleć i sobie tego nie przypominać, czyli: "Jak zabiłam moje paznokcie"- 796 (dostępny TU)
Na trzecim natomiast drukarka do paznokci- 659 (TU).


Przy okazji mogę też pochwalić się wreszcie, że... DOSTAŁAM PRACĘ W ZAWODZIE :) Od kilku tygodni pracuję jako kosmetyczka w ostrzeszowskim Studio Zdrowia i Urody "Aga". Gdyby ktoś kiedyś był w okolicy- serdecznie zapraszam!


I jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI! :))
I oby szybko do kolejnej setki.


xoxo P.D.

4 komentarze:

Gratuluję :)
100 postów to całkiem spory dorobek blogerski.

Gratulację, powodzenia w dalszym blogowaniu, tymczasem ja jestem 94 obserwatorem :)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More