czwartek, 16 stycznia 2014

Lakier magnetyczny Avon fuchsia force

Zawsze chciałam kupić sobie lakier magnetyczny i sprawdzić jak to działa. Skusiłam się dopiero kiedy dostałam katalog z Avon'u i zwróciłam uwagę na lakier Avon Colour Attract (magnetic nail enamel) w kolorze fuchsia force. Do kupienia były też specjalne magnesy. Zamówiłam więc to i to i czekałam na te cuda :)
Lakier sam w sobie jest piękny, ma malutkie kolorowe drobinki, przepięknie się mieni. Po nałożeniu na paznokieć, można wyczuć w nim jeszcze coś, pewnie są to te drobne metalowe opiłki. Można się przyzwyczaić, ale pamiętajmy, że lakiery magnetyczne zupełnie "gładkie" nie będą. 
Magnesik przykłada się kiedy jeszcze lakier jest mokry. U mnie wyszły delikatne prążki, na jednym paznokciu. 





Tworzenie magnetycznych wzorów muszę jeszcze poćwiczyć, ale lakier z pewnością jest godny polecenia. Również dlatego, że cudownie trzyma się na płytce. U mnie lakier to maksymalnie dwa dni, ten mam już trzeci i nigdzie nie odchodzi, mimo że mam manię lekkiego przygryzania paznokci.


xoxo P.D.

9 komentarze:

Kolor ładny :)
Moim zdaniem jednak moda na magnetyczne lakiery już się skończyła a szkoda bo to fajne zdobnictwo. Z wszystkich magnetycznych lakierów jakie miałam - najlepsze są z Golden Rose, wzorki wychodzą bardzo ostro. Miałam też z Delii, z Evershine, z Avonu - i Golden jest bezkonkurencyjny póki co.

Fakt, że wielki boom na magnetyczne już za nami. o tym napisałam, bo sam w sobie jest warty polecenia. a co do Golden Rose- chętnie wypróbuję, dzięki :)

Bardzo ładny kolorek :) ale zdobienia magnesem jakos nie przemawiaja do mnie.
Zapraszam na moj nowy paznokciowy blog :)

Ladnie :) nie przepadam za lakierami z avon, nie trzymaly sie moich paznokci dlugo niestety :) Zapraszam do mnie paznokciowelovee.blogspot.com

Ciekawy wpis, podobnie zresztą jak i sam blog. Dodaję go do mojego agregatora najlepszych polskich blogów o wizażu - http://najlepsze-blogi-o-wizazu.blogspot.com/. Trzymaj poziom!

świetny post :)
P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE Serdecznie Zapraszam :)))
mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

sam lakier ładny, jednak te magnesy o nie moja bajka. Ciekawe jakby pokryć go lakierem matującym. pewnie byłby śliczny.

hm, nie pomyślałam o ty, żeby pokryć go matem. spróbuję następnym razem i wrzucę foto, jeśli wyjdzie coś ciekawego :)

Można przyłożyć zwykły magnes? ;)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More