niedziela, 31 sierpnia 2014

Dzień Blogów i wakacyjna metamorfoza paznokci Wiktorii

  

O tym, że dzisiaj Dzień Blogów, poinformowała mnie kuzynka. Dlatego też postanowiłam, że z tej okazji pokażę Wam jej paznokcie. 
Wiktoria paznokcie obgryzała, do momentu, aż zaczęły się wakacje i mogłam je jej pomalować. Na pierwszych zdjęciach- pierwsze malowanie. Mięta z kokardkami to połowa sierpnia, a ostatnie zostało zrobione kilka dni temu. Oby wytrwała również teraz, kiedy zacznie się szkoła. Trzymam kciuki!


LIPIEC




POŁOWA SIERPNIA




TERAZ



A wszystkim blogerkom życzę dalszej, nieopuszczającej weny! :)


xoxo P.D.

3 komentarze:

Różnica spora, mam nadzieję, że wytrzyma, bo to wredne przyzwyczajenie obgryzanie paznokci ;/

Do szkoły może malowac bezbarwnym, odżywką lub preparatem przeciw obgryzaniu. Powodzenia, wiem jak ciężko z tym walczyć.

Naprawdę niesamowity efekt!
Zapraszam również do mnie: http://womenisbeautiful.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More