niedziela, 24 marca 2013

Ani to zima, ani wiosna- niebieskie kwiatki z odrobiną słońca.

Dzisiaj na oknem miałam niby trochę słońca, a zmarzłam strasznie. 
 Z niedzielnej nudy, pragnąc lekkiego ocieplenia, sięgnęłam po koralową czerwień z Wibo Express Growth nr 299...



...Pomalowałam nim końcówki i zastanawiałam się co dalej. Za oknem jeszcze śnieg, wg prognozy pogody na następne dni- w Wielkopolsce znowu będzie sypać. Tak więc farbki akrylowe- biel, granat i odrobina zieleni. Wyszło co wyszło. 



Muszę wreszcie poćwiczyć te kwiatki, bo za każdym razem wychodzą mi inaczej. No i te liście- grr!

Późną porą mówię Wam DOBRANOC! :)


xoxo P.D.

3 komentarze:

całkiem ładne te one stroke:)

Ladny wzorek ;) Lisc co prawda troche do poprawy ale jest okej ;) zapraszam do mnie www.patrycjalacheta.blogspot.com ;)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More