poniedziałek, 11 marca 2013

Golden Rose Fantastic Color nr 157

Lubię lakiery Golden Rose. Tanie i fajne. Oczywiście, jak większość z nas wie- zdarzają się takie, które mają problem z kryciem. No ale wszystkiego mieć nie można (a przynajmniej nie w takiej cenie :D).

Golden Rose Fantastic Color 157 to ostatnio mój ulubiony kolor. Nawet na moich krótkich, jeszcze trochę zniszczonych paznokciach wygląda nieźle (przypomnijmy co z nimi zrobiłam: TU).

 
W tej chwili na mojej płytce: warstwa odżywki i dwie warstwy lakieru.


W buteleczce, przy dość jasnym świetle, wydawać się może, że będzie bardzo... jaskrawy. Ale nie jest. Nie to co niezbyt lubiana przeze mnie Vipera 819.



Jeśli gdzieś kiedyś spotkacie się z tym Golden Rose- serdecznie polecam, zwłaszcza jeśli ktoś, tak jak ja, gustuje w takich kolorkach :)


xoxo P.D.

3 komentarze:

śliczny kolor! <3

kolorek jest genialny, musze gdzies go dorwać ! :))

http://magdalenajasionowska.pl/rozdanie-10/

,,,,,,,,,,,,,,Biorę udział – Ty również zobacz co jest do WYGRANIA http://zakupymjasionowska1.sklepna5.pl/towar/953/zestaw-mini-do-przedluzania-paznokci-metoda-zelowa.html””””””””””””” Anna Jarosiewicz

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More