piątek, 28 czerwca 2013

Białe futerko na paznokciach

Chciałam, chciałam... i wreszcie mam! Zdecydowałam się, po kilku miesiącach zbierania się do tego, zamówić zamsz, żeby zrobić tzw. futerkowe paznokcie. Kupiłam go w trzech kolorach, dzisiaj pokażę Wam najodważniejszy, czyli biały. 

Zacznijmy może od samego zamszu. 
Jak to wygląda? -taki tam biały puch.




Jak go nakładać?
Sposobów może być kilka, tak jak np. z brokatem. 
Oczywiście najpierw malujemy paznokieć lakierem w takim samym kolorze i zanim wyschnie, musimy użyć zamszu. 


Moją ulubioną metodą jest zanurzenie paznokcia w słoiczku. Później "pukam" końcem paznokcia w coś, tak, żeby odzyskać nadmiar. Później jeszcze zdmuchnęłam resztę :D 

Inny sposób to posypywanie mokrego lakieru zamszem od góry.

Jak kto woli :)

Przy metodzie zanurzania, zwłaszcza przy długich paznokciach, trzeba uważać, żeby nie zniszczyć całego manicure.

Jak to się trzyma?
Po aplikacji trzeba oczywiście chwilę zaczekać, aż wyschnie lakier pod spodem. Futerko jest miłe w dotyku, ale jeśli często się je dotyka to niestety szybko się ściera i zostaje sam lakier.
Kiedy pozbędziemy się nadmiaru to też nie będzie się sypać.
Kontakt z wodą znosi dobrze- nie schodzi i dość szybko wysycha, choć mokre wygląda dziwnie.

W stanie idealnym nie wytrzyma, niestety, dłużej niż jeden dzień. Mi powycierało się w ciągu nocy. No i pozostaje jeszcze kwestia brudzenia się. 


Odniosę się teraz do konkretnego, białego koloru.
Dlaczego białe futerko to "zło"?
Otóż moim zdaniem wygląda bardzo fajnie, odważnie. Ale nadaje się tylko na jakieś szczególne okazje i trzeba to wykonać na chwilę przed wyjściem. Przy robieniu wczorajszej kolacji ubrudziłam je już krojąc pomidora. Dziś jeden z paznokci był w połowie fioletowy, od jagód. Zaletą natomiast jest to, że później zmywałam i jakimś cudem fioletowy kolor znikł prawie zupełnie. 
Niemniej jednak dzisiaj będzie trzeba je zmyć, bo nie wyglądają już estetycznie.




Jeśli komuś podobają się futerkowe paznokcie to myślę, że powinien wypróbować. Na allegro słoiczki są po kilka złotych, a jeden starczy na bardzo długo. Kolor biały jednak odradzam, jeśli ktoś ma zamiar sprzątać albo gotować, albo robić cokolwiek innego prócz leżenia i oglądania swoich białych pazurków :)



xoxo P.D.

5 komentarze:

te są nawet apetyczne, te w mojej wyobraźnie, niekoniecznie xD

Ładnie, futrzaku :)

Pierwszy raz widzę coś takiego na oczy ale bardzo ładnie to wygląda ;)
Pozdrawiam

o a cóż to pierwszy raz to widzę zapraszam do mnie http://pattydreamss.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More