sobota, 6 lipca 2013

Oriflame Beauty Studio Artist Lipstick Hot Pink i lakier Golden Rose nr 94


Od dłuższego czasu mam słabość do szminek, biorę wszystko co w promocji. Tym razem w promocji były pomadki Studio Artist od Oriflame. Wybrałam sobie kolor Hot Pink i czekałam na dostawę. Spodziewałam się chyba, że będzie bardziej matowa, taka "sucha". Tymczasem jest bardziej nawilżająca, ma konsystencję jak niektóre balsamy do ust. Dobrze się rozprowadza, nie wysusza ust, nie ma żadnych świecących drobinek. Trzyma się dość długo, co jest dla mnie ważne, bo ja zwykle szybko "zjadam" wszelakie szminki. Na moich ustach ten kolor jest trochę ciemniejszy od naturalnego- widać, że jest, ale nie bije jakoś strasznie po oczach. 
Zdecydowanie dodaję ją do listy moich ulubionych :)

 


  


A gdyby kogoś interesował kolor na moich paznokciach, to jest to Golden Rose Paris nr 94.




xoxo P.D.

1 komentarze:

Bardzo ładny kolor szminki.Ja osobiście szminek nie używam ale podobają mi się :)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More