niedziela, 10 listopada 2013

Lakier do paznokci Wibo glamour nails nr 2, czyli stare i nowe złoto

Wpadł mi ostatnio w oko w Rossmannie mieniący się granatowy lakier. Moje kolory, więc natychmiast chwyciłam buteleczkę. Coś mnie jednak w ostatniej chwili tknęło, żeby odstawić tą, a wziąć inną. I tak właśnie kupiłam wibo glamour nails nr 2. W buteleczce wygląda na coś w stylu bardzo ciemnej kawy z mlekiem ze złotymi drobinkami. Pomalowałam nim moje żele, z których spiłowałam czerwień, która chcąc nie chcąc gdzieniegdzie pozostała. Przy drugiej warstwie byłam już zakochana. Co prawda po nałożeniu okazuje się, że mojej kawie z mlekiem bliżej jednak do koloru starego złota, ale i tak zachwyca, ale pokrył idealnie, nawet te jeszcze czerwone miejsca. Pięknie się mieni, a mimo to wygląda bardziej elegancko niż imprezowo-wulgarnie. Coś czuję, że za kilka dni zainwestuję w inne kolory z tej serii.


xoxo P.D.

3 komentarze:

uwielbiam ten lakier :) mam jeszcze czysto złoty z tej serii który też jest równie genialny :D

ja się chyba wrócę po ten granat! :)

Zapraszam do odwiedzenia naszej strony, na której za pisanie artykułów przyznajemy co tydzień nagrody pieniężne!

http://cafejka.com/kontakt.html

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More