czwartek, 14 lutego 2013

Walentynkowo (?)

Kiedy myślę o Walentynkach, chodzi mi po głowie taki wierszyk z dzieciństwa:

"Serce sercu serce dało, 
żeby serce je kochało.
Teraz serce serce prosi-
-niech je serce w sercu nosi".

W tym roku obyło się bez kartek i innych takich.

Najpierw miałam plan potraktować ten dzień tak, jak każdy inny w roku. Zapytałam koleżankę czemu się w ogóle przejmujemy, skoro to nie nasze święto. Powiedziała, że może dlatego, że chcemy, żeby było nasze.
Może to być prawdą.

Dlatego dzisiaj wino, lody i komedie romantyczne.

I paznokcie walentynkowe też niech będą. Miałam w planie zrobić kilka zdobień i je tutaj zamieścić kilka dni wcześniej. Jak widać- nie udało się. 

Później chciałam zrobić jasno-różowe paznokcie z czerwonymi serduszkami. Jak zaraz zobaczycie- również się nie udało. Różowy lakier mi "zdechł", a czerwonego nie było widać na różu. 

Ostatecznie użyłam lakierów z OPI. Róź, który widzicie poniżej to Strawberry Margarita by OPI. 

(Rzeczywisty kolor, przy zwykłym świetle jest taki jak na pierwszych zdjęciach, trzecie to efekt z użyciem lampy w aparacie.)







  
Zabieram się więc za moje filmy. W planach "Szkoła uczuć", "Jak stracić chłopaka w 10dni", "Idealny Facet", czyli moje walentynkowe klasyki :)













A wszystkim zakochanym życzę SZCZĘŚLIWYCH WALENTYNEK! 


PS. Jutro Dzień Singla :)









xoxo P.D.

5 komentarze:

Już sama nazwa mówi, że to idealny kolor dla mnie :)
Podoba mi się i to bardzo:)

Już sama nazwa mówi, że to idealny kolor dla mnie :)
Podoba mi się i to bardzo:)

róż, róż, róż, jak ładnie
p.s. jutro znowu chlejemy?

piękny róż!
obserwuję :)

mój kolor. Uwielbiam takie róże :P
obserwuję :)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More