czwartek, 25 kwietnia 2013

Avon- Ultra Colour Rich Lipstick

Moja szminkowa mania trwa, dlatego sprawiłam sobie dwie nowe. Tym razem były to Ultra Colour Rich Lipstick z Avon'u.

Postawiłam na dwa kolory: perfect peach i country rose.



W katalogu wyglądały bardzo fajnie.
No właśnie... W katalogu. Prezentują się całkiem fajnie. Opakowanie dość niezłe i solidne, nie jakiś plastik bombastik. 

Pierwsze co mnie rozczarowało, to perłowe wykończenie. Miałam nadzieję, że jednak będą bardziej matowe.
 
Druga sprawa- po ich zmyciu mam strasznie przesuszone usta.


A teraz o każdej osobno.

Zacznijmy od Perfect Peach.



Dla mnie ten kolor jest straszny. Na ustach wpada jakby w brąz, niezbyt przyjemny. Raczej nie poużywam sobie tej szminki...

Na zdjęciu ust wydaje się całkiem ok, ale wystarczy popatrzeć na to na ręce. Właśnie taki kolor wyszedł na moich ustach, lampa jednak trochę skopała efekt.

Druga- Country Rose. Nie wiem czy to bardziej rose czy jednak red. Też perłowa, ale jakby troszkę mniej. Raczej nie odważyłabym się pomalować nią ust w zwykły sposób. 


Za to fajny efekt daje kiedy kilka razy ją przyciskam do ust, takie dość naturalne zaróżowienie. "Dość", bo normalnie usta się przecież nie świecą...



I znowu zdjęcia nie takie, tak w rzeczywistości. Ponownie odsyłam do fotki wyżej.

Cóż, jestem pewna, że nie kupię żadnej już szminki z tej serii, bo nie o to mi chodziło. Ale całkiem możliwe, że to tylko moje osobiste odczucie, jeśli ktoś nie szuka typowych matów to czemu nie :)

Moja ocena: 3/10.


xoxo P.D.

1 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More