poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Paznokcie- pisanki :)

 
Talentu ani cierpliwości do pisanek nie miałam nigdy, co widać na załączonym obrazku :) Ale przynajmniej wesoło, świątecznie. Taki akcent na zakończenie. 


Malowałam farbkami i sondą, co chyba nie było dobrym pomysłem, aczkolwiek zagubiłam gdzieś w mym nieładzie mały pędzelek. 




Wróćmy jeszcze na moment do ostatniej zagadki utkwienia kawałka mojego tipsa w przycisku do otwierania drzwi w tramwaju (przypomnienie TU). Prawda? Fałsz?
Otóż PRAWDA! Rzeczywiście zrobiłam coś takiego, ku uciesze mojej ukochanej Kate, która wypomina mi to do dnia dzisiejszego :)


xoxo P.D.

5 komentarze:

no kurczę! nie trafiłam z tym tramwajem...
Ale pisaneczki pięknie kolorowe :)

jak pięknie i świątecznie :)

Ja tam talent do pisanek widzę jak najbardziej.

Zazdroszczę takich paznokci ja mam kruche i łamliwe.
Ostatnio zaczełam stosować odżywki Nail Tek i już widzę poprawę.
A propo to właśnie Nail Tek uruchomił swój fanpage na fb:

https://www.facebook.com/NailTekEkspertPielegnacjiPaznokci.

Mam nadzieje, że będzie można niebawem w jakihs konkursach wygrać ich produkty.

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More