wtorek, 24 września 2013

Odnowione żele z ćwiekami

To już ponad trzy tygodnie odkąd zrobiłam sobie moje miętowe żele. Od soboty zbierałam się, żeby je wreszcie odświeżyć. W planie był ten sam kolor co ostatnio. No ale jak to często bywa- plan w trakcie uległ zmianie. Wyszedł delikatny różowo-łososiowy kolor, czyli połączenie żelu białego z odrobiną jasnego różu i koralowej pomarańczy. Chwilę po skoczeniu tego "zabiegu" przyjechał kurier z moją wyczekiwaną paczuszką z ćwiekami do paznokci. Od razu wróciłam do lampy i przykleiłam kilka. Szkoda, że ćwieki nie są trochę większe. No ale już trudno :)




Dla przypomnienia jeszcze mój 3-tygodniowy odrost: 


xoxo P.D.

3 komentarze:

Piękne <3 zakochałam się :)

cuuudowna pani kosmetyczka!
zapraszam do mnie!

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More