poniedziałek, 10 marca 2014

Odkurzona drukarka i różane paznokcie

Wreszcie (wreszcie!) kupiłam rusz do drukarki i mogłam ją uruchomić. Zgrałam sobie tło z różami i wydrukowałam na czterech paznokciach. Środkowym niestety ruszyłam w chwili rozpoczęcia drukowania, stąd biały paseczek na górze. Na pozostałych paznokciach jedna warstwa czerni i jedna Lovely UV Shine nr 8.



Na ostatnim zdjęciu widać efekt po pokryciu lakierem matującym. Chciałam sprawdzić czy tusz z drukarki też zmatowi i proszę bardzo- da się! Ale były tak przyjemnie matowe w dotyku, że oczywiście starłam mat z tuszem w ciągu kilku dni :)))


xoxo P.D.

4 komentarze:

Przepiękne :) taki modny wzór !

ciekawy efekt nie wiedziałam że tak się da to zwykły papier czy jakiś specjalny?

to nie papier :) chociaż myślę, że naklejki zwykłą drukarką tez można byłoby jakoś wykombinować. to drukarka specjalna do paznokci: http://patrycja-doruch.blogspot.com/2012/12/drukarka-do-paznokci-jak-to-dziaa.html

Mani wygląda świetnie!

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More