środa, 5 marca 2014

Uchodowane pazurki w kilku wersjach

Jakimś cudem udało mi się zapuścić wreszcie wszystkie paznokcie (wszystkie!). Któregoś dnia, skorzystałam z faktu, że już były za długie i pierwszy raz wypiłowałam je na prosto. 
I takie właśnie moje pazurki pokazuję Wam dzisiaj w kilku wersjach.



 lakiery: Golden Rose 235 & Avon Iskrzące kolory, złoty




 A na koniec ręcznie malowany french, na palcu serdecznym Golden Rose Rich Color 44, na pozostałych OPI prezentowane powyżej. Całość pokryta mieniącym się Creation Professional z Vipera Cosmetics nr 2



xoxo P.D.

3 komentarze:

Margarita? nie wiedziałam, że mam swój lakier xD apetyczne! <3

Paznokcie wyglądają świetnie, najbardziej podobają mi się różowe:)

robiłam podobne paznokcie :)
twój efekt jest zdecydowanie lepszy :c

http://malgosiek.blogspot.com

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More