niedziela, 4 listopada 2012

Szminka KOBO 104 English Rose

Szminkę KOBO 104 English Rose wybrałam na szybko, z czystej ciekawości. Myślałam, że kolor nie będzie zbyt widoczny, a tu proszę! W tej chwili nie ruszam się bez niej z domu.







Wady i zalety:

Na opakowaniu napisano: "Zdecydowane kolory i doskonale podkreślone usta. Niezwykła trwałość koloru.".
Kolor wspaniały, widoczny, mimo, że jaśniejszy od mojej naturalnej barwy ust.
Polecam wszystkim, które szukają pomadki, która trochę "rozjaśni" ich usta, a nie będzie blado-cukierkowym różem.
 Słowo "kryjący/a" bardziej pasuje mi podkładu czy korektora, ale w tym wypadku chyba też może być. 
Ale czy taka niezwykła trwałość? No nie wiem. Ja tam raczej szybko "zjadam". Może i trwała, ale słowo "niezwykła" raczej bym sobie odpuściła.



Ostatecznie u mnie wygląda tak:






Moja ocena:

9,5/10


I jestem pewna, że jeszcze kiedyś skuszę się na jakieś inne cudo z KOBO :).




xoxo P.D.

1 komentarze:

Mam taką samą! Moja ulubiona :D

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More