wtorek, 13 listopada 2012

Uda się, nie uda? Czyli połączenie żel + drukarka do paznokci.

Zastanawiałam się jakiś czas jak tusz z mojej drukarki do paznokci zachowa się na żelu. Czy w ogóle da się wydrukować, czy się nie rozmaże, czy da się to pokryć potem jeszcze jedną warstwą żelu. Otóż: da się! I to na kolorowym żelu.
Zrobiłam tylko jeden błąd: wydrukowane kwiatki pokryłam tylko finishem, bo klientce się spieszyło. Najlepiej byłoby jednak pokryć grubszą warstwą zwykłego żelu, bo kiedy finish zaczyna matowieć- kwiatki się ścierają. 




Żałuję też, że nie ma tuszu białego i nie da się zrobić nadruku na ciemnym żelu... Efekt mógłby być ciekawy. No ale... Nie ma co narzekać :)

A następnym razem kolejny nadruk (jak tylko zmyję tusz ze skórek, bo to wcale nie jest takie proste!).



xoxo P.D.

3 komentarze:

Zaciekawił mnie temat tej `drukarki` do paznokci :) Mogłabyś przybliżyć ten temat? Jakaś konkretna noteczka? :)

Zostałaś oTagowana! Again :) Zapraszam do akcji zapoczątkowanej u Maliny :)


http://makeup-mysecondskin.blogspot.com/2012/11/jesienne-umilacze-czyli-aromatyczna.html

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More