czwartek, 29 listopada 2012

Zakupy Avon'owe, część I- Iskrzące kolory

Niby mamy XXI wiek, a jednak można odciąć ludzi od świata. No ale już jestem, także przejdźmy do rzeczy.

Dostałam dzisiaj wreszcie kilka kosmetyków z Avon'u. A wśród nich mój pierwszy, z modnych ostatnio, lakierów z pływającymi dodatkami. AVON COLOR TREND "ISKRZĄCE KOLORY" Gold Flecked, czyli jak sama nazwa wskazuje lakier ze złotymi hologramami i brokatem.



 Pod spodem miałam naturalny róż, który pokryłam dwoma warstwami Gold Flecked. 100% krycia nie będzie chyba nigdy, ale nie jest źle. Myślałam, że będzie gorzej, że na paznokciach zostanie tylko przezroczysty lakier i kilka drobinek, a tu miłe zaskoczenie.








Na zdjęciach chyba wygląda gorzej niż w rzeczywistości. Mi osobiście efekt się podoba :)

Pojemność: 8ml
Cena regularna: 15,00zł
Cena promocyjna (katalog 16/2012): 9,99zł
Dostępne kolory: 
-Silver Plated
-Gold Flecked
-Fuchsia Dazzle

A w katalogu wygląda to mniej więcej tak:


Tymczasem powoli zabieram się też do obiecanego dokładniejszego opisu drukarki do paznokci. To już niedługo. 



xoxo P.D.

6 komentarze:

Margo: o jaaaaaaaaaa napisałaś o lakierze, który ostatnio zakupiłam! :D

Margo: jeszcze nie eksperymentowałam :P ale moje dziecko tak i jest git :D

no to czas na Ciebie, żebyś wypróbowała, bo Ci te dziecko cały lakier wykorzysta ;)

Lakier ogólnie fajny, ale pewnie jak reszta `brokatowców` jest koszmarny w zmywaniu go? :)

właśnie próbuję się po pozbyć z paznokci i przyznać muszę, że tak źle jeszcze nigdy nie miałam. zmywa się go strasznie, a trzyma się nieźle, więc podważyć i ściągać płatami też się nie da. cóż, myślę, że potrwa to dłuższą chwilę.

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More