środa, 12 grudnia 2012

Eveline COLOR SHOW 450- BLUE LAGUNE i WrocLove

Wpadła mi w ręce ostatnio buteleczka z przepięknym lakierem- Eveline Cosmetics, Color Show 450, Blue Lagune. Uwielbiam takie kolory! Może bardziej w samej buteleczce, niż na paznokciach, ale to nic. Lakier cudownie się mieni, między stalowym niebieskim a zielonym. Trudno opisać, więc lepiej zobaczcie same:




Nie wiem jak bardzo jest to widoczne, ale palec wskazujący pomalowałam wcześniej srebrnym lakierem, na który dałam warstwę Blue Lagune. Wyszło jaśniej, ale też ciekawie.

Dopiero na zdjęciach widzę, że moja skórki wymagają natychmiastowej interwencji. A skoro już o tym- czerwień przy nich to pozostałości po ostatnim tuszu z drukarki.



Wczoraj odwiedziłam WrocLove, czyli moje byłe, studenckie miasto. Tam wreszcie mogłam wpaść do Rossmanna, którego, niestety, w moim mieście brakuje. O moich zakupach napiszę niebawem.
Odwiedziłam też Wrocławski Rynek, a tam Jarmark Bożonarodzeniowy. Niestety, moja karta pamięci pęka w szwach, przez co większość zdjęć szlag trafił. Zostało jedno. Także przedstawiam Wam wrocławską choinkę: 


U Was też tyle śniegu?

xoxo P.D.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More