niedziela, 2 grudnia 2012

Witaj Grudniu!

No i mamy grudzień. Za oknem szaro, buro, ale śniegu nie ma. Nie ma też dobrego światła do zdjęć, przez co zaplanowane posty nijak mi nie wychodzą. Za to znalazłam u siebie lakier w kolorze, który kojarzy mi się z tą właśnie porą roku. Taka zamglona mięta/seledyn? Oceńcie same.





Lakier jest z firmy Venita- Visage Color i nie mam pojęcia skąd się u mnie wziął. Numerek niestety już się zatarł, nie mogę go odczytać. Ach, i jeszcze kwestia krycia: lakier jest strasznie rzadki, pomalowałam trzy razy, a patrząc z bliska na moje paznokcie można stwierdzić, że przydałby się i czwarty.

Tyle na dzisiaj :)



xoxo P.D.

1 komentarze:

Przyznaję Ci wyróżnienie Liebster-blog - zapraszam http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More