poniedziałek, 14 stycznia 2013

Liebster Blog Award

Dzień dobry, po raz drugi! :)

Beata J. (http://www.pomyslowa.blogspot.com/) nominowała mnie do Liebster Blog Award. Dziękuję bardzo!


Liebster Blog Award to zabawa blogerów, działająca na zasadzie łańcuszka. Osoba nominowana jest wytypowana przez innego blogera. Następnie musi odpowiedzieć na jedenaście zadanych mu przez typującego pytań,  potem wybiera 11 takich blogów, które wg. niej/niego zasługują na nagrodę i mają mniej obserwatorów (w przypadku stron z innych portali niż Blogger, brałam pod uwagę liczbę wszystkich odsłon) od nich po czym... zabawa zaczyna się od nowa :) Nie można typować blogów, które wybrały nas samych, ani takich, które mają więcej niż 200 obserwatorów. Przyznanie nagrody za "dobrze wykonaną robotę" jest często szansą dla nowo powstałych blogów na wybicie się.

Tak więc wybrałam 11 najlepiej zapowiadających się, wg mnie, blogów, jakie ostatnio znalazłam:



To są moje odpowiedzi na pytania Pomysłowej:

1. Czy to Twój pierwszy blog?
Jeszcze za czasów podstawówki, czy gimnazjum miałam kilka blogów, ale bez większego składu i ładu, bardziej w postaci pamiętnika :)

2. Czy jest ktoś, kto Cię inspiruje? Jeśli tak, to kto?
Chyba nie ma jednej takiej osoby...

3. Co Cię najbardziej denerwuje?
Moja bezsilność, kiedy czegoś nie mogę.

4. Co lubisz robić w zimowe wieczory?

Gorąca herbata, koc i filmy :)

5. Jakie są Twoje wakacje marzeń?

Takie, żebym mogła zwiedzić kawał świata (Nowa Zelandia, Włochy, Hiszpania, uSA...) i jeszcze masę czasu spędziła z najbliższymi :)

6. Na jaki koncert najchętniej byś się wybrała?
Bethel+Bednarek <-sprawdzone połączenie :)
i Dima Bilan w Polsce!

7. Twoje ulubione sporty?

badminton, aerobik i pływanie :)

8. Czy masz zwierzaka? Jeśli tak, to jakiego i jak się wabi?
Niestety nie mam.

9. Jaką potrawę najlepiej umiesz ugotować?
uuu... Przyjmijmy, że mogę ugotować wszystko co nie ma w sobie mięsa... i mam do tego przepis:)

10. Farbowałaś kiedyś włosy? Jeśli tak, to na jakie kolory?
Były już brązy, czerń z granatowym połyskiem, bardzo ciemna czerwień, ciemny rudy, fioletowo-bordowe. Teraz jest brązowe ombre :)

11. Rzecz bez której nie możesz żyć to...
Telefon. I... długie paznokcie. A jeśli słowo "rzeczy bez której" zmienimy na "coż bez czego" to powiedziałabym, że nie potrafię żyć bez innych ludzi :)



A teraz pytania do nominowanych: 

1. Wasz ulubiony post z Waszego bloga?
2. Ulubiony blog?
3. Wymarzony samochód?
4. Wymarzone buty? :)
5. Kawa czy herbata?
6. Makaron czy ziemniaki?
7. Słodycze czy schabowy?
8. "Gdybym przez jeden dzień miała do dyspozycji nieograniczoną ilość pieniędzy to..."
9. "Założyłam bloga, bo..."
10. Kosmetyczne/modowe marzenie?
11. Coś co może dziwić?


Jeszcze raz dziękuję za nominację i zapraszam do zabawy :)


xoxo P.D.


5 komentarze:

Dziękuje za nominację, ale już jakiś czas temu odpowiadałam na ten tag. ;)
jak znajdę czas w weekend to na pewno go edytuje i odpowiem również na Twoje pytania ;D

też chciałabym zobaczyć Nową Zelandię ;) jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam :)

Dziękuję ślicznie za nominację :)Podobnie jak niunia odpowiadałam już na te Tag, ale z chęcią odpowiem i na Twoje pytania :)

dziękuję już odpowiedziałam :)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More