środa, 16 stycznia 2013

Neo Chic z Oriflame, blogikosmetyczne.eu i kolejne pytania z Liebster Award.

Cześć! Dzisiaj trzy do poruszenia mam trzy kwestie. 

Pierwsza:
Kiedy jakiś czas temu pisałam o szmince Oriflame Pink Lady (TU), pod postem pojawił się komentarz, że lakier widoczny na zdjęciach jest ładny. Dlatego właśnie prezentuję Wam lakier Oriflame Neo Chic w kolorze Mint Pear




Jak widać na zdjęciu powyżej, jedna warstwa to katastrofa. Lakier na początku był bardzo rzadki i dał taki właśnie efekt, co bardzo mnie rozczarowało. Jednak po dwóch kolejnych warstwach...




...jestem w stanie wybaczyć my takie krycie :) Kolor urzekł mnie całkowicie. No i opakowanie baaardzo ładne.


Druga:
Mój blog został dodany do listy na blogikosmetyczne.eu. Zatem bardzo dziękuję i jeśli kogoś jeszcze tam nie ma to polecam :)


Trzecia: 
Kolejna nominacja do Liebster Blog Award. Pierwsze odpowiedzi i moje typy znajdziecie TU
Osobą, która mnie teraz otagowała jest Kala. Bardzo dziękuję! :)

I odpowiadam na pytania:

1) Masz chłopaka/dziewczynę?
Status związku: wolna.

2) Jak często się malujesz?
Zawsze kiedy gdzieś wychodzę. Ostatnio wychodzić nie mogłam to i makijaż niepotrzebny.

3) Czy mała ilość osób na blogu zniechęcała Cię do jego prowadzenia?
Oj tak. Na początku myślałam, że wystarczy założyć, a reszta "zrobi się sama". Okazuje się, że sam blog to dopiero początek...

4) Ulubiony film?
"Szkoła uczuć".

5) Bez czego nie ruszysz się z domu?
Bez telefonu! (Już nawet brak makijażu jestem w stanie znieść)

6) Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
Seriale, seriale, seriale i książki.

7) Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
Wczesną wiosnę. Śnieg topi się powoli, na drzewach zaczyna coś tam kwitnąć, świeci słońce, ale jest jeszcze za zimno, żeby padał deszcze. Powoli zamiast kurtki wystarcza sweter. Wtedy jest idealnie.

8) Jakiej muzyki słuchasz?
W tej chwili leci u mnie Nneka- Heartbeat, którą uwielbiam. Generalnie moja playlista bogata jest w reggae, Dimę Bilana i hity z radia, które wpadły mi w ucho. Trochę też bardziej elektronicznej. Na pewno nie ma metalu, ani techno.

9) Ulubiony strój?
Dres! :) I od dziecka uwielbiam balowe sukienkie, ale rzadko nadarza się okazja, żeby móc takową założyć.

10) Ostatnio przeczytana przez Ciebie książka?
"Ciemniejsza strona Greya", a wcześniej "Romantyczne kłamstwa".

11)Kraj, który chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
Nowa Zelandia, USA, Hiszpania, Włochy.



xoxo P.D.

6 komentarze:

No kolor faktycznie śliczny i można, a nawet trzeba wybaczyć kiepskie krycie:D

pięękny kolor. poluje na taki od dawna :)

po paru warstwach wygląda o niebo lepiej ;) też nigdzie nie rusze sie bez telefonu ;)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More