wtorek, 9 października 2012

Golden Rose PARIS nr 225






















































































Na początek chcę pokazać jeden z moich ulubionych- Golden Rose Paris nr 225, czyli lakier z serii "miętowych", z malutkimi mieniącymi się drobinkami.
Jak widać, napis już się lekko starł, ze względu na częste użytkowanie. 

Zalety:
Kolor jest cudowny.
Cena to około 5-6 zł, więc lakier jest dostępny dla każdego. (Ja swój kupiłam w zwykłej ostrzeszowskiej "drogeryjce", gdzie mamy kosz z lakierami w niskich cenach)
Mimo tego, że tani, jakość wcale nie jest zła. Na mojej płytce lakiery nie trzymają się dłużej niż kilka dni. Tutaj minęły już 2 dni, a lakier jeszcze "żyje" :)

Wady:
Niestety, nie jest idealny. Krycie pozostawia wiele do życzenia. Ja pomalowałam dwa razy, ale widać, że przydałby się i trzeci.


Moja cena:
Ja spokojnie daję mu 7/10. 

A wy?



xoxo P.D.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More