piątek, 12 października 2012

Szminka Miss Sporty 054 Read My Lips

Szminka Miss Sporty Perfect Color Lipstick nr 054 Read My Lips  to cudo, które przypadkiem znalazła moja mama, kiedy ja szukałam bardziej koralowego odcienia. Nie jest to szminka, która nawilża usta. Aczkolwiek do moich pasuje idealnie. Długo się trzyma, a i kolor jest wyrazisty. Do tego ma ciekawy zapach i smak. Nie mogę się tylko zdecydować czy bardziej jak arbuz, czy może jakiś inny owoc...




Na zdjęciach wydaje się być jaśniejsza niż jest w rzeczywistości. Niestety, lepszego światła do zdjęć nie było...





Zalety:
-wyrazisty kolor
-zapach
-trwałość
-niska cena (około 7-8zł)

Wady:
Do tej pory nie znalazłam.


Moja ocena:
9/10 (mogłaby być ciut mniej różowa...)



Generalnie polecam :)


xoxo P.D.

1 komentarze:

wow jaki słodziutki kolorek <3 :)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More