czwartek, 11 października 2012

Różowe zdobienie z cyrkoniami

Pogrążona w nudzie i nie najlepszym humorze, zabrałam się wczoraj za to, co mnie uspokaja, czyli zdobienie paznokci.
I chociaż nie ukrywam, że układanie malutkich kuleczek i cyrkonii zirytowało mnie jeszcze bardziej, ostatecznie dałam radę, a efekt jest taki:






Na początku paznokcie miałam pomalowane różowym lakierem z Safari, później ukośnie na połowę płytki naniosłam białą farbkę akrylową, na to kropeczki z farbki różowej i białej. Cienkim pędzelkiem zrobiłam "maziaje", a na granicy między lakierem i farbkami, poukładałam cyrkonie i drobne srebrne perełki/kuleczki.

Mam nadzieję, że się podoba :)



xoxo P.D.

4 komentarze:

Goś: o jakie łaaaaaadne <3 musisz mi takie kiedyś zrobić:D

piękne zdobienie na dodatek w moich ulubionych kolorach :)

przepiękne zdobienia, wszystko starannie dopracowane i czysto;)
dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam do siebie www.stylizacjapaznokcii.blogspot.com

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More