środa, 17 października 2012

Komputerowe malowanie paznokci

Pierwszy raz natknęłam się na to, kiedy koleżanka wysłała mi linka do strony, którą przypadkowo znalazł jej tata. Na aukcji wystawiona była drukarka do komputerowego zdobienia paznokci, za kilka tysięcy złotych. Śmiałyśmy się z tego jakiś czas, później stwierdziłam, że nie zaszkodzi wygooglować. Znalazłam wtedy niewiele, na jakimś forum przeczytałam, że inne dziewczyny spotkały się z czymś takim np. w Szczecinie, Warszawie, Łodzi. I tyle. Nie było, i nie jest, to zbyt popularne. Wiele osób uważa, że to jak pójście na łatwiznę, że lepiej malować ręcznie. No ok, ale co jeśli zdobienie ręczne trwa kilka godzin, a klientce zależy na czasie? Albo kiedy młode dziewczyny chcą mieć ciekawe paznokcie na wakacje? Osobiście uważam, że to bardzo fajny, acz, nie ukrywam, dziwny wynalazek. Paznokcia trzeba odpowiednio ułożyć w drukarce, inaczej wszystko może się rozmazać, albo wydrukować bardziej na palcu, niż paznokciu. Drukarki są różne. Ja ostatecznie zainwestowałam w używaną Art Pro Nail. Sprawdziłam z ciekawości, żeby dowiedzieć się czy coś zmieniło się, jeśli chodzi o ceny. No i tak, zmieniło się, są nieco tańsze, ale to nadal wydatek rzędu od trzech do nawet kilkunastu tysięcy. Cóż, coś za coś.

Koniec gadania, teraz pokażę Wam przykładowy efekt:








Na ostatnim zdjęciu widać że niektóre nie są wydrukowane idealnie. Przy palcu środkowym zaczęłam się trochę wiercić i przez to troszkę się "smyknęło", przy końcówce wskazującego to samo, a do kciuka źle przykleiłam to granatowe cudo, które osłania skórę dookoła płytki. Także no... moja wina :)

I co myślicie?



xoxo P.D.

4 komentarze:

Zależy ile warstw nałożysz :) Najpierw musi być podkład, później jeszcze jeden lakier. Z samym tuszem jest tak, że kiedy wydrukuję wzór na dziesiątym paznokciu to pierwszy jest już zupełnie suchy i można go pokryć przezroczystym.

wow. pierwszy raz o tym słysze :) jaki koszt :)?

nowa drukarka to 3-6tys. ja kupilam uzywana, duzo taniej. co do cen malowania to roznie... jedne biora po 2zł od paznokcia, inne po 5... najgorzej pewnie bedzie z tuszem, ale jeszcze nie wiem na ile starcza :)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More